Tegnap este az Echo tv „Képtelenségek” c. műsorában olyan mértékű uszítás folyt, ami új dimenziókat sejtet, s éppen ezért fel kell rá hívni a figyelmet. Az említett műsor ugyan más adásaiban is súrolja a normalitás határait, de a tegnapi adás még ehhez képest is kivételt jelent. (Az adás még nem érhető el az Echo tv archívumában, de ahogy bekerül oda, belinkelem, hogy más is „gyönyörködhessen”). Az állandó műsorvezető Tóth Gy. László (aki egykor Orbán Viktor főtanácsadója, majd a barikad.hu szélsőjobboldali portál főszerkesztője volt) arról számolt be a műsorban, hogy inzultus érte, egy cigány megtámadta. Nem ütötte meg, nem verekedtek össze, az illető „csak” gyalázta, köpködött felé és a levegőbe rugdosott az irányába. (Mielőtt bárki nekem esne, szögezzük le, ez bizony megengedhetetlen, akár cigány volt az illető, akár nem.) Tóth a történetet elmesélve, előbb „filozofálgatott”egy keveset, hogy ő nem gondolta volna, nem volt rá felkészülve, hogy a „többségi társadalom” tagjaként őt egyszer ilyen támadás éri, majd elővett egy fehér lapot és felolvasott egy nyilatkozatot (hogy ezt miért nem lehetett/tudta szabadon elmondani, annak elképzelését az olvasókra bízom). Ez a szöveg a legnyilvánvalóbb fasiszta uszítás megnyilvánulása volt. Azzal kezdte, hogy ő „fehér, magyar, keresztény, európai” (bár az, amit mondott sem keresztény, sem európai nem volt), majd folytatta, hogy nem kötelező Magyarországon élni, elmehetnek innen a muzulmánok, a „cionista zsidók” is Izraelbe, a „mormonok” meg az Egyesült Államokba. Csak ültem és néztem, mint a moziban…

De az igazán „jó” még csak ezután következett. Ahogy a műsorvezető befejezte, mély levegőt vett Fricz Tamás, és elmesélte, hogy bizony őt is érte atrocitás az utóbbi időben. Egy közértben egy idősebb ember tett rá többször is hangos megjegyzéseket (hogy ezek a megjegyzések gyalázkodók lettek volna, azt maga Fricz sem állította), majd amikor egy „baráti társasággal” ült valahol (talán egy vendéglőben) oda ment az asztalukhoz egy férfi, akit csak „nagyon nehezen tudtak megnyugtatni”. Ezután áttért a Magyar Hírlap minap megtámadott újságírójának az esetére (amihez ugyan hozzátette, nem lehet tudni, hogy politikai támadásról volt-e szó, vagy csak egy elmebeteg emberről). Majd ezekből a történésekből azt a nagy ívű következtetést vonta le, hogy a következő hónapokban ez vár a jobboldal híveire. Hosszan ecsetelte – még egyszer mondom, az előbbi esetek kapcsán – hogy a baloldal mindent meg fog tenni, hogy ilyen, és ehhez hasonló támadásokkal bizonytalanítsa el a jobboldaliakat, „az embereket”. De nekünk, mondja Fricz, mindezt „méltósággal” kell viselnünk, és „fegyelmezetten” kell viselkednünk. „Tudjuk”, hogy mit terveznek, tette még hozzá sokat sejtetően…

Mindezen persze lehetne nevetni is, s azt mondani, lám-lám, milyen nagy is a Jóisten állatkertje. Az ügy jelentősége azonban úgy gondolom, ennél komolyabb. Egyrészt az Echo tv-t, az a Széles Gábor tartja fenn, aki a legközelebbi kapcsolatokat ápolja a Fidesszel – ami persze Tóth Gy.-re és Friczre is vonatkozik. Másrészt, én ugyan nem tudom, hányan nézik az Echo tv-t, de az nyilvánvaló, hogy azok, akik nézik, folyamatosan ilyen és ehhez hasonló agymosásban és butításban részesülnek. S pontosan ez az, ami a demokráciát veszélyezteti. Nem a nemzeti elkötelezettség, nem a jobboldali nézetek, s még kevésbé a konzervatív ideológiák hangoztatása, hanem a rendszeres és tudatos hazudozás, ferdítés, csúsztatás, a nézők, a jobboldali szimpatizánsok manipulálása, valamiféle latens veszély érzékeltetése, félelem, és a mások iránti gyűlölet keltése. Ebben az adásban pontosan tetten érhető volt az a két nagy terület, ahol eltűnik (vagy tudatosan feloldásra kerül) a jobb- és a szélsőjobboldal közötti a határ. A retorika, a megfogalmazás persze különböző, de a mindenki mást elutasító „többségi”, „fehér”, „keresztény”, „európai” magyarkodás, illetve a baloldalnak a kommunizmussal, az erőszakkal, a fenyegetéssel, a veszéllyel való azonosítása, az ezzel való le- és elszámolásnak a szükségessége, a politikai ellenfelek kriminalizálása és durva megbélyegzése, jelentik azokat a témákat, amelyek összekötik a jobboldali és a szélsőjobboldali politikát, és ennek a politikának a híveit. Nekünk – „magukfajtáknak” – pedig az a kötelességünk, hogy folyamatosan dokumentáljuk ezeket a történéseket, s hívjuk fel a figyelmet az ideológiai egybeesésekre, azonosságokra.

Szerző: ethnografus  2009.12.11. 06:33 172 komment

Címkék: média politika választások demokrácia uszítás

A bejegyzés trackback címe:

https://kolumna.blog.hu/api/trackback/id/tr631589711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

statez 2009.12.11. 15:35:43

Láttam a műsort, úgyhogy hagyjuk a kamuzást, nem volt abban semmiféle uszítás, Tóth Gy., Boros Bánk és Fricz Tamás elmondták, hogy egyre gyakrabban érik fizikai inzultusok a jobboldali média munkatársait, és ezt konkrét esetekkel is alátámasztották. A Magyar Hírlap egyik újságíróját például fényes nappal verték össze az egyik Rákóczi úti buszmegállóban. Amúgy pedig ahogy közelednek a választások úgy érződik, hogy néhány futóbolond szocidrukker a számára várhatóan kilátástalannak tűnő választási eredmények miatt kezdi elveszíteni az önkontrollját. Tapasztalható ez szerte az országban, a köztereken, járműveken stb. A Szijjártónak küldött éleslőszeres levélke pedig önmagáért beszél...

ZX 2009.12.11. 15:36:12

@Muad\\\'Dib: A fehérek megmutatták, hogy kell élni. :P

tanár úr 2009.12.11. 15:36:13

Nem értem az Echo Tv-t ,..miért nem cigányozzák az Orsós Orbánt? ..én láttam egy nagy csalásdi felcsúti képet Orbán nagy családjárol, hát..olyan fekete népség még a Mónika showban sincs

beszélő 2009.12.11. 15:36:17

@Hümüzhümümüz:
Azért az ATV sem megy a szomszédba egy kis mocskolódásért, vagy hazugságért.
Csak ritkán nézem, mert magas a vérnyomásom.
Ennek ellenére a minap az ATV betelefonálós műsorában a műsorvezető akkorát hazudott válaszában az egyik betelefonálónak a vakcina gyártó offshore minőségű cégével kapcsolatosan, hogy azóta a stúdió mennyezetét alá kellett dúcolni, mert valószínűleg leszakadni készül.
Az t mondta az úriember;hogy a vakcina gyártó offshore cég magyar tulajdonú, magyar munkavállalókat foglalkoztat, és "Magyarországon adózik"
Mindíg úgy tudtam, hogy az offshore attól offshore, hogy adóparadicsomban van bejegyezve, és itthon nem adózik.
A többi kijelentését nem elemezném a kiváló műsorvezetőnek, de az ilyen és hasonló színvonalú műsorokkal amivel az ATV teli van, vezetik a birkákat a falnak.
Mert mindig akadnak sokan akik csak kettőig tudnak számolni és amikor a kormányuk a vízalá viszi őket , elhiszik, hogy mindenféle külső kényszer ami a nyomort hozta, fel sem merül bennük, hogy azért pátyolgatják a külföldi tőkét mert érdekükben áll.

Muad\\\'Dib 2009.12.11. 15:39:20

@tanár úr:
Mint feljebb olvashatod/megnézheted szó nem volt cigányozásról.

Páneurópai Harci Kos 2009.12.11. 15:41:25

hehe, néhanéha szoktam nézni az ATV újságíróklubját, de szerintem túl finomkodóak.

látom viszont, hogy az Echo rajongók billentyűzetet ragadtak, és próbálják védeni a védhetetlent.. majd az ORTT talán..:)

Páneurópai Harci Kos 2009.12.11. 15:44:40

@Muad\\\'Dib:
A dél - afrikai móka az eléggé máslapra tartozik, nagyon remélem, hogy az a szintű bűnözés, amit ott rendszeresen megpróbálnak, Európában nem valósul meg.

A nothingtoxic on van erről egy egy felvétel.

Tartós Béka 2009.12.11. 15:52:11

@Páneurópai Harci Kos: ahhoz mit szólsz, hogy a posztoló hazudik és a műsorban semmiféle cigányozás nem volt?

joeramirez · http://automeo.blog.hu/ 2009.12.11. 15:52:18

Nagyon szarul írsz!

Ne haragudj, de szűretlen zagyvaság egy fasztól

Egyébként semmivel sem nagyobb uszítás ami ott elhangozhatott, mint bármelyik adása a Heti Retkesnek

uckmuckfuck 2009.12.11. 15:53:12

Látens veszély alatt ugye azt érted, hogy a jobboldallal mit fog tenni a csúnya baloldal? Akkor ok.
De az egyáltalán nem látens veszély, hogy a romákok megtámadnak, utcán, közértben, bárhol...

leslie1981 2009.12.11. 15:53:16

Láttam az adást, de mi a probléma. Mire számítottál, mikor leültél. Inkább ATV- ha az a fajta uszítás jön inkább be neked. Ha az sem akkor meg Monika-show:-)Ja azt ne, mert akkor meg észreveszed a saját műsor alatti megjegyzéseiden, hogy rasszista vagy. Akkor legyen mondjuk Benkő feleséget keres...Ja de az se jó, ott is...Nem tudom, nézz akkor Pax tv-t!

algi 2009.12.11. 15:55:01

Az új neked, hogy ez Echo TV-n nehéz igaz szót találni? De még a HírTV-n is nehéz olyan pillanatot elcsípni, amikor nem csúsztatnak.

Muad\\\'Dib 2009.12.11. 15:56:51

@algi:
Ez a kérdés neked is szól:
"ahhoz mit szólsz, hogy a posztoló hazudik és a műsorban semmiféle cigányozás nem volt?"
Miután ezt leellenőrizted a szintén belinkelt műsorban, gondolom majd te is bocsánatot kérsz.

tucano 2009.12.11. 15:57:06

@ZX: Elrontottak ott mindent. A gyűlölködés vége az lett, hogy mindenki jól megszívta. A fehérek elvesztettek mindent, a feketék meg nem kaptak meg semmit. Ebben hasonlítunk rájuk, probléma van, megoldás helyett meg mindenki a legrosszabbul fog járni. Azzal meg, hogy ki menjen el innen ugye érdemes nagyon óvatosan bánni, mert mindig az értelmesebbjét kergetik el világnézettől (menekült már el innen jobb és baloldal)és vallástól (zsidó és keresztény)függetlenül. De mindig az vesztett, aki kergetett, bár azt sem érdemes irigyelni, aki elment.

ZX 2009.12.11. 15:59:47

@tucano: Így van, erre egy jó példa a reconquista. 1492-ig elkergették Spanyolból a mórokat, akiknek akkoriban egyáltalán a kultúrát köszönhették.

ryuk (törölt) 2009.12.11. 16:04:56

tényleg nem mondja, hogy cigány lett volna az illető, de

1. nem hiszem el, hogy ezt a faszt bárki felismeri az utcán és még be is szól neki,
2. az egész sztori inkább egy balhézó, bolond hajléktalannal való korábbi találkozásra hajaz - és könnyen lehet, hogy egy szó sem igaz belőle.

azok az elemek megvannak benne, amik hitelessé tehetik a néző szemében, de minden olyan elemet nélkülöz, ami a személyes élmény hatására raktározódna el az emberben.

a többi vendég is elég hitetlenkedve figyeli...

Az ős kaján 2009.12.11. 16:06:37

@borovi: Én még ennyit sem a Klub rádiót.

AndOr01 2009.12.11. 16:07:41

Lehet, hogy azért nézem elfogultan, mert engem már vertek meg úgy a szóban forgó etnikum tagjai úgy, hogy ketten lefogtak és a hatmadik ütött, amíg kék-zöld színűre nem változtam?

Tudom, azok akik hasonlóan jártak nem remélhetnek megértést. Csak azok akik ütöttek. Nekem kötelességem eltűrni. Megérteni. Talán még megköszönni is.

Nyilván, ha megpróbálnám elkerülni Őket, az szegregációnak minősül így üldözendő!

Mit is kívánhatnék a posztírónak okulásképp? Nem tudom.
Bár mindketten magyarul beszélünk, gondolom mégsem lennének érthetők a gondolataim.

ZX 2009.12.11. 16:11:26

@AndOr01: Már ne haragudj, de engem is 3-an ütöttek, és ők magyarok voltak. Csak épp úgy gondolták, hogy szórakoznak egy kicsit este. Még jó, hogy nem vágták le az ujjam, miután nem jött le róla a pecsétgyűrű.

Igen, cigány is tépte már le kezemről az órát, de ettől nem gondolom, hogy MINDEN cigány bűnöző, mert volt már munkatársam is roma.

ryuk (törölt) 2009.12.11. 16:11:35

lol, a műsorvezető úr "militáns, nyíltan keresztény, magyar és jobboldalellenes" szervezetnek titulálja a 90es évek eleji demokratikus chartát

AndOr01 2009.12.11. 16:13:09

@ZX: Engen viszon nem bántottak mások. Bármit is mondasz, nekem ez a tapasztalatom.

Jó, tegyük fel, hogy én vagyok az egyedüli kivétel. Vitatkozni nem akarok.

bastian 2009.12.11. 16:13:35

Úgy tűnik a posztíró úgy tesz, mintha béke lenne és valaki "belerondítana" ebbe a nyugalmas béke szigetébe.

Ébredj fel koma! Háború van, ha nem tűnt volna fel, az utcáról embereket hurcolnak el más véleménye, öltözködése miatt. Koncepciós perek garmadája folyik, ömlik a médiából a megtévesztés minden oldalról. (Te is egyik része vagy ennek, mint látjuk a posztból).

Tehát ne rinyálj, harcolj. Egyben biztos lehetsz, az erősebb fog győzni, mint annyiszor a történelemben, hogy ki lesz az, majd elválik.
De ez a kislányos nyavajgás, a belvárosi kávézók törzsközönségének, szánalmas és megvetendő. Állj ki az érdekeidért, mi is azt tesszük a sajátunkért.

ZX 2009.12.11. 16:17:49

@AndOr01: No hát épp ez az, mindenki 1 tapasztalatra hivatkozik, vagy mondjuk olyan helyen lakik ahol több roma lakik mint egyéb más etnikum.
Igen, van cigánybűnözés, csak tudni kel a dolgokat helyén kezelni, és nem megbélyegezni valakit anélkül, hogy ismernél.
Nyilván olyan helyen ahol 90%-ban romák élnek a létminimum alatt, ott 99% az esély, hogy a romák előbb utóbb megvernek, kirabolnak. Ha egy olyan helyre mész ahol 90%-ban létminimum alatt élő magyarok vannak, ott is ugyanekkora esély van, hogy magyaroktól fogsz kapni függetlenül attól, hogy milyen etnikumú vagy.

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2009.12.11. 16:18:08

@joeramirez: Így van.

A posztnak meg kb annyi köze van az észhez és értelemhez, mint Kolompár Orbánnak.

Piszkos Freud 2009.12.11. 16:20:58

@tanár úr: köszönjük, hogy bemutattad a szegénységi bizonyítványod. Ezen az intelligencia szinten még az is meglepő, hogy e bejegyzést meg tudtad tenni.

... vagy, várjunk csak.

Lehet, hogy nem hülye vagy, így egyszerűen, hanem rosszindulatú? Akkor már értem.

Egyébként pedig mi lenne a baj azzal, ha Orbán cigány lenne?
Érdekes módon, ez mintha a baloldalt, és a nagy liberális tolerancia vitézeket zavarná a legjobban.
Gratulálok.

andreasue (törölt) 2009.12.11. 16:24:14

Majd ti, laskaszájú, banánorrú zsidók a Közel-Keletről megmondjátok, hogy mi a keresztény európai.

sulcus (törölt) 2009.12.11. 16:31:06

Kedves hozzászólók!
Köszönjük szépen a véleményeket,a kommentelők neve címe egyébb adatai rendszerezve,további intézkedésre átadva a
KgB nek
Hamaznak
Moszadnak
Szekuritatenak
Cia nak
További szép napot.

ZX 2009.12.11. 16:31:23

@andreasue: szerintem ideje bevenni a gyógyszered.

Newclass 2009.12.11. 16:33:58

@AndOr01: Nem te vagy a kivétel...sajnos. Gyakorlatilag nincs az ismertségi körömben olyan, akinek ne lenne kellemetlen tapasztalata ezzel az "embercsoporttal".

Mária 2009.12.11. 16:36:28

A blogger inkább azzal foglalkozhatna, hogy ezt az ótvar olvashatatlan, fekete alapon fehér betűk sablont lecserélhetné valami normálisra.

AndOr01 2009.12.11. 16:38:03

@ZX: Na helyben vagyunk. Elmondtam egy TAPASZTALATOMAT és emiatt én vagyok az aki "megbélyegez valakit anélkül, hogy ismerném". :D :D :D

Majd legközelebb ha ilyen esne, akkor a támadóim után kiáltok:
"Kedves huligán urak! Legyenek szívesek bemutatkozni, mert én biztosan felgyógyulok valamikor, de véletlenül sem szeretnék senkit sem megbélyegezni ismeretlenül! Ezért kérem szépen, hogy mielőtt elszaladnak, az alábbi kédőívet töltsék ki:

1. A támadó neve:
2. A támadó anyja neve:
3. Születési éve:
4. Személyi ig. szám. v. TB kártya szám, esetleg más egyedi azonosító.
5. Havi keresete (* megélhetési bűnözésbe sorolhatóság):
6. A támadás oka (* a félremagyarázások elkerülése végett.):
.
.
Egyébként is megérdemeltem ugye ? ( *a megfelelő aláhuzandó)
-igen -nagyonis -kisköööcsööög
"

Felhívom a figyelmedet arra, hogy azt mondtam, hogy hárman voltak, nem pedig azt, hogy nyolcszáz ezren. Tehát nem bélyegezhettem meg mindenkit ismeretlenül. Legfeljebb három embert ismeretlenül.

ZX 2009.12.11. 16:43:24

@AndOr01: Te nagyon félreértesz engem.
Azt mondod, hogy megvert 3 cigány, tehát a cigányok bünözők. (Most teljesen mindegy, hogy nem mondod ki, de utalsz rá).
Erre kérdeztem, hogy engem 3 magyar vert meg, tehát a magyarok is bünözők ugye?

há zé · http://indafoto.hu/hhzz 2009.12.11. 16:44:01

@statez: te egy barom vagy, már ne is haragudjanak a többiek.
Ha maszopost támadnak, az önmerénylet. Ha egy köcsög fideszest, akkor természetesen valódi támadás. Miközben az agresszív, agyatlan idióták épp a fidesz és a jobbik-nyilaspárt körül gyülekeznek.

AndOr01 2009.12.11. 16:46:25

@ZX:
Te értesz félre nagyon engem!
"Azt mondod, hogy megvert 3 cigány, tehát a cigányok bünözők."
A mondat első felét állítottam. A második felét Te tetted hozzá. Megtisztelhetnél annyival, hogy nem adsz a számba olyan dolgot amit nem mondtam.

Tartós Béka 2009.12.11. 16:47:09

@Muad\\\'Dib: Ha nem vetted volna észre, én linkeltem be a műsort, pontosan azért, mert ez bizonyítja, hogy nem volt cigányozás.
Nézd meg a felvételt és írd ide pontosan, hogy hány perc hány másodpercnél van cigányozás, ha pedig nem találsz ilyet, akkor kérj bocsánatot.

Tartós Béka 2009.12.11. 16:48:13

@Muad\\\'Dib: ja bocs, most látom, hogy félreértettelek.
Szóval a lényeg, hogy nem volt cigányozás, és mindenki hazudik, aki ennek az ellenkezőjét állítja.

ZX 2009.12.11. 16:50:25

@AndOr01: Mint írtam, te nem írtál ilyet sehol. Csupán sejteteted, hogy egyetértesz azokkal akik ezt így gondolják.

"Lehet, hogy azért nézem elfogultan, mert engem már vertek meg úgy a szóban forgó etnikum tagjai úgy, hogy ketten lefogtak és a hatmadik ütött, amíg kék-zöld színűre nem változtam?

Tudom, azok akik hasonlóan jártak nem remélhetnek megértést. Csak azok akik ütöttek. Nekem kötelességem eltűrni. Megérteni. Talán még megköszönni is.

Nyilván, ha megpróbálnám elkerülni Őket, az szegregációnak minősül így üldözendő!

Mit is kívánhatnék a posztírónak okulásképp? Nem tudom.
Bár mindketten magyarul beszélünk, gondolom mégsem lennének érthetők a gondolataim."

Szerintem elég jól lehet a sorok közt olvasni. Ez ugye pont erre jó amit írtál, hogy "ÉÉÉÉN? Ilyet sosem írtam le." És nincs igazad? Hisz nem írtál ilyet.

AndOr01 2009.12.11. 16:57:31

@ZX: Az álláspontod szerint, akkor engem csak abban az esetben verhettett meg 3 cigány ha minden cigány bűnöző. És mivel ez nem lehet igaz - személy szerint is úgy gondolom, hogy ez képtelenség - ebből logikusan következik - a csak végleteket ismerő logikád alapján -, hogy engem nem verhetett meg 3 cigányember.

Köszönöm! Megvilágosodtam! Már nem is panaszkodom. Ez csak egy rossz álom lehetett.

kamasuka 2009.12.11. 17:01:52

"Másrészt, én ugyan nem tudom, hányan nézik az Echo tv-t, de az nyilvánvaló, hogy azok, akik nézik, folyamatosan ilyen és ehhez hasonló agymosásban és butításban részesülnek."

Még jó, hogy az ATV nézői ebben nem részesülnek. Sőt, anno a M1, M2 nézői sem részesültek hasonlóban, még olyankor sem, amikor Elquró végigturnézta az összes aznap esti politikai műsorukat, amikor kiderült elqurása.

kamasuka 2009.12.11. 17:02:55

@há zé:
Azárt várjuk már meg, hogy kikhez tartoztak a cigányokat legyilkolók ...

ZX 2009.12.11. 17:03:07

@AndOr01: Elég furcsán gondolkodsz. És valami hihetetlen logikával kombinálsz hülyeségeket.
Akkor leírom érthetőbben.
Írtad, hogy megvert 3 cigány. Az utána következő írásodból az derül ki, hogy emiatt egyetértesz azokkal, akik szerint minden cigány bűnöző.
Erre írtam, hogy ezzel a logikával minden magyar is bűnöző lenne.
Így világos?
Ha viszont úgy gondolod, hogy nem minden cigány bűnöző, akkor miért írod az ellenkezőjét burkoltan?

AndOr01 2009.12.11. 17:14:02

Nem gondolom azt, hogy minden cigány bűnöző lenne. Soha nem is gondoltam.

"Elég furcsán gondolkodsz. És valami hihetetlen logikával kombinálsz hülyeségeket."

Pontosan azért gondoltam tovább a Te logikádat, hogy lássad mennyire baromság jön ki belőle. Örülök, hogy a baromságot sikerült felfedezned. Lasan ugyan, de haladunk...

Arról írtam - és elég nyiltan, nem burkoltan - hogy nem minden cigányember szent. (Tudom, most azzal jössz, hogy nem minden magyar ember szent. Igen. Az is igaz.)

Nem tudom mennyire vagy otthon halmazelméletből és logikából. Én munkám miatt mindkettőt napi szinten használom. Ebből élek. Lehet, hogy hamarabb közös nevezőre tudnánk jutni, ha te is felfrissítenéd...

ratman_ (törölt) 2009.12.11. 17:19:47

Elképesztően szar ez a poszt. Főleg stilisztikiai szempontból, de az üzenetét tekintve is. Pár ilyen habzó szájú libsi ugyan nem sokat árthat már, elhalványultok lassan, ahányan vagytok. De téged ezek még udvari bolondnak se tartanának meg, nemhogy megmondóembernek, mert átjön az ostobaság az írásodon.

Gabor970 (törölt) 2009.12.11. 17:31:33

elég ostoba egy blog. Majd ha Téged is hasonló inzultus ér, meglátom milyen lesz a világnézeted. Majd ha a gyerkeidet zaklatják buszon, vagy nem tud előbbre lépni a szamárléptrán egy munkahelyen, mert bármennyire is szuperül teljesít, egy dekával több bőr van a pöcsén, mint azt elvárnák a felettesei. Majd akkor gyere vissza, és védjed meg őket a családod érdekeivel szemben!
Én is azt mondom: aki képtelen ember módjára élni egy közösségi társadalomban, az takarodjon bárhova el innen. Felőlem lehet cigány vagy zsidó.

Bloodscalp 2009.12.11. 17:35:09

:)
nagyon régen láttam echo tv-t és akkorse sokat nézztem, a nívot meg onnnan vontam le hogy a hírtv-töl
oda ment a bayer...de azok tényleg épületes pillanatok amikor "téged is megtámadtak engem is"...ergo minden jobboldali közszereplö élete veszélyben van, (az mellékes hogy 2006 óta dobálják molotoval az mszp-seket), semmi perc alatt levágnak írtó nagy barom következtetéseket, fél igaszságokból
az meg kihagyják hogy a másik fele ellentmond a dolognak...jól kiépített gépezett semmi más sajnos

Gáborom 2009.12.11. 17:49:20

Szerintem az a baj,hogy hülye itt már mindenki, a választópolgár meg hagyja.És ameddig hagyja, a hülyék lesznek hatalmon balra is meg jobbra is.Az Echo-ban vannak jóműsorok is, mondjuk Tóth Gy. László pont nem alkalmas arra,hogy képernyőn bármit is kezdjen, de azért vannak érdekes,elgondolkodtató műsorai, pl a Világpanoráma vagy a Befejezetlen múlt, de még a Korrektúrában is vannak érdekes momentumok. Az a baj,hogy sem a ballibsi sem pedig a nemzeti oldalon nincs egy művelt,tájékozott, nemzetközi színvonalú társaság, csak az ostobák,műveletlen vagy félművelt frusztráltak és gyűlölködők.Ez meg nem jó se jobbról, se balról.

statez 2009.12.11. 18:03:11

Utálom az ostoba zsidózókat, a cigánykérdés már jóval bonyolultabb, egy részük miatt lassan lakhatatlan lesz az ország egyik fele, ugyanakkor vannak tisztességesen élő, dolgozó cigányok is, sajnos kisebbségben, de ugyanilyen visszataszítóak a magyarozó, turulozó, árpádsávozó, keresztényező "ethnográfusokat" is...

chevrosanyi 2009.12.11. 18:08:05

ethnografus: A képtelenség sajnos te vagy...

borovi 2009.12.11. 18:13:42

@Az ős kaján: És ki nem szarja le a klubrádiót?

bugkiller 2009.12.11. 18:14:01

Tegye fel a kezét,aki retteg a Gárdától és a fasisztarasszistákoktól. Köszönöm.
Most pedig az, aki a cigányoktól tart.
Na, vajon mit látok?

AndOr01 2009.12.11. 18:14:56

Mindig érdeklődve figyelem egyébként - pártállsától függetlenül- az etnikai témájú műsorokat. Pontosan azért, hogyha lehet, akkor alkalmat adjak arra, hogy meggyőzzenek.

Pár hete, az egyik rádióműsorban a következő hangzott el, hogy lássuk milyen nehéz helyzetben vannak a cigányok:

- A munkaképes cigányok 78%-a munkanélküli.
- A munkaképes cigány nők 97%-a munkanélküli.

Ezt meg is értem. És egyébként emberileg sajnálom is.
Csak 2 kédés merült fel bennem:

A fenti adatokból az derül ki, hogy a cigány családok háromnegyedében NINCS KERESET. A maradékban pedig átlagosan
1 kereső van.

1. Akkor kiknek a munkájából él meg a cigányok háromnegyed része, ha a sajátjukból nem tudnak? Kik teremtik meg a feltételét annak, hogy nem halnak éhen, nem fagynak meg?
2. Nem kellene -e a követelőzésnek hallatszó felhangokat kicsit tompítani?
Nem kellene esetleg elgondolkodni azon, hogy az edigieket megköszönjék? Mert ugye "Nincs ingyenebéd". Valakinek meg kellett megdolgozni érte. Valakiknek le kellett mondania azokról a megkeresett javakról, amiből el tudták idáig - és jelenleg is el tudják - látni magukat, legyen az családi pótlék, segély, rézkábel, vagy aluminium tábla. Mindenért valakinek meg kellett dolgozni.

Miért van az, hogy azok a bűnösök, akik ezért (is) megdolgoztak, de lemondtak -mert le kellett - ezekről az értékekről és javakról?

Valahol nagyon eltévedtünk az igazság keresésben szerintem.

borovi 2009.12.11. 18:17:05

@pistii: Nem, az echótévé az aztán nem. Mint ahogy Orbán sem. Höhö.

Sokorai_Atala 2009.12.11. 18:18:49

@bugkiller: Tied a sárga trikó.
vajon hánynak tűnik még fel a kérdésed?

gitáros 2009.12.11. 18:25:19

@Bloodscalp:
Miért, nincs igazuk?
A komcsi nyuggerhordák évek óta basszák szét a nemzeti ünnepeket, megemlékezéseket, tojással dobálják a zsebnácik felvonulásait, soroljam még?
:)

gitáros 2009.12.11. 18:28:35

@bugkiller:
Számomra speciel félelmetesebbnek tűnik egy mocsok ideológiával rendelkező, "katonai" jellegű szervezetként viselkedő banda, mint nyóc szembejövő cigány a nyóckerben...

bugkiller 2009.12.11. 18:32:36

@gitáros: akkor nincs mit hátra, hogy sok-sok eltöltött napot kívánjak Neked a nyóóóóóckerben.
És ezt nem gonoszkodásból írom.
Mocsok ideológia...? Hm... "Megölünk minden magyart!!!" Ismerős?

há zé · http://indafoto.hu/hhzz 2009.12.11. 18:35:50

@bugkiller: Valahogy úgy vagyok vele, mint az előttem szóló... sokkal veszélyesebb a náci hordátok, mint a cigányok. Ugyanis mindössze annyi a különbség a bűnöző életmódot folytató, antiszociális viselkedésű cigányok és közöttük, hogy a náci csürhe politikai indíttatású. Tőletek ugye láttunk már tévészékházfoglalási kísérletet... (merd azt állítani, hogy semmi közöd a nácigárdához és körberöhöglek)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.11. 18:48:33

A poszt írójának megjegyezném, hogy egy kicsit többet figyeljen a saját belső sugallataira, és kevesebbet a baloldal ostoba, unalomig ismételt mantráira.

proton1701 2009.12.11. 19:12:13

Nem tom ezzel mi a problémád ecsém? Többségről beszélünk ugyi? Fehér , keresztény!! Ez nem uszítás vazze hanem tény, bármennyire is fáj annak a globalizált búrádnak...

Droidfigyelő (törölt) 2009.12.11. 19:27:54

az Echo TV olyan szar, amilyen szar, ennyi. ketten nézik, Pörzse Sanyi mamája, meg egy munkanélküli szerencsétlen. kár szót vesztegetni rá.

HgGina 2009.12.11. 19:38:51

"Ez a szöveg a legnyilvánvalóbb fasiszta uszítás megnyilvánulása volt. Azzal kezdte, hogy ő „fehér, magyar, keresztény, európai”..."

Na akkor nyilvánvalóan én is fasiszta vagyok. Azzal a további 9 millió fehér, magyar, keresztény, európai honfitársammal együtt, akik majd finoman kipofozzák az ilyen fehér (vagy annak látszó), nem magyar (csak magát annak hazudó), nem keresztény, nem európai (közel-keleti) tetveket, mint a posztíró.

csatoimi 2009.12.11. 19:42:21

Eljen Orban Viktor!!! Eljen a FIDESZ!!! Eljenek az igaz magyarok!!!

torró 2009.12.11. 19:47:52

nagyon jó olvasni a mélyen szántó írásokat.Arról tessék nekem szólni hogyan és miért jutottunk ilyen mély morális szakadékba.Ámbár az a gyanúm hogy ezen már senki nem agyalog, csak azon hogy ki az aki mindenki mástól külömb. Így azután marad minden úgy ahogy van.Mindenki hiszi a saját tábora makulátlanságát. A"gitáros"-k .Csak egy kérdés:tessék már nekem egy összehasonlitó diagrammot idevázolni hogy melyik csoportnak mennyi áldozat írható fel?? Mondjuk csak az eddigi 20 évben.
Azt hiszem mindenkinek el kellene gondolkozni azon a mondáson ,miszerint ," más szemében a szálkát észreveszi ,de sajátjában a gerendát sem" !

tollas 2009.12.11. 19:49:01

Azt el tudom fogadni, ha valakinek nem tetszik az Echo tévé ominózus műsora.
Viszont ennek kapcsán egy ilyen sekélyes és kirekesztő cikket kanyarítani, az viszont sajnálatra méltó.

Sokorai_Atala 2009.12.11. 19:50:43

@há zé: én nem foglalta Tv-székházat, de a gyerekemet már rabolta ki 2 barna késsel, speciel gárdista még nem.Csak azt akarom ezzel mondani, hogy ideológiáktól a gyakorlatilag nem kell félnem. És a gyakorlatilag szóra tenném a hangsúlyt.
Az azért furcsa, aki ne szereti a roma etnikumot ilyen-olyan ok miatt, az tuti rárohant anno a tv-székházra.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.12.11. 19:54:18

@Droidfigyelő: "az Echo TV olyan szar, amilyen szar, ennyi. ketten nézik, Pörzse Sanyi mamája, meg egy munkanélküli szerencsétlen. kár szót vesztegetni rá.
". Ja, meg ez a fasz posztoló! :)))

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.12.11. 19:56:10

@gitáros: "Számomra speciel félelmetesebbnek tűnik egy mocsok ideológiával rendelkező, "katonai" jellegű szervezetként viselkedő banda, mint nyóc szembejövő cigány a nyóckerben..."
Persze, mert ott a tesóid jönnek szembe... :D

Sokorai_Atala 2009.12.11. 19:58:14

@Kóser Malac: vigyázz, mert rád verik itt, hogy Te is tv-székházat foglaltál.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.12.11. 20:02:40

@Sokorai_Atala: Pedig én ott sem voltam, nem úgy mint a Sváby András (nyilván náci), aki ott röhögött. (Láthattuk a TV-ben).

Sokorai_Atala 2009.12.11. 20:05:45

@Kóser Malac: na ja csak az lehet, hiszen ott volt

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.12.11. 20:25:38

Ha a cigányokat, zsidókat és mormonokat már elküldték melegebb éghajlatra,
akkor itt maradnak a tóth-ok és a fritz-ek.
Ők színmagyarok?

R242 2009.12.11. 20:32:59

Sötét barom a blogíró, ennyi.

Aldobói Feldob 2009.12.11. 20:51:41

az a gond, hogy míg mi itt elvitatkozgatunk, addig a választott politikusaink (bal és jobb egyaránt) percenként tüntetnek el sok-sok millió forintot.
ideje lenne már egyszer úgy istenigazából a körmükre néznünk. nem gondoljátok?

KenSentMe 2009.12.11. 20:53:42

@simonmondja.:

Az nem baj, ha valaki antiszemita/cigánygyűlölő, hanem ha valaki sötét..

1. Ha azt mondod, hogy "persze, bezzeg te nem élsz a cigánytelepen", akkor gondolom te ott élsz.. és azért jutottál oda, mert becsületes, tisztességes, sokat dolgozó fehér ember vagy.. általában azok élnek a cigányputri közelében.

2. Ha azt mondod, hogy a Dél-Afrikai faji üldözési minta jelent bármit is, akkor gondolom azt szeretnéd, ha mi is oda jutnánk, mint Dél-Afrika.. az egy kicsit érdekes, hogy fejlettebb országok is hajlamosak kiutálni a dzsipsziket magukból, de szerintem ők ezt nem faji alapon teszik.. úgy értem, ha valaki munkanélküli, analfabéta bűnözőként be akar menni egy idegen országba, akkor a fajtájától függetlenül nehéz helyzetben van.. az ilyen emberek elítéléséhez nem kell fajgyűlölet.

3. Társadalmi szempontból ez a kérdés sajnos sokkal bonyolultabb. Én szvsz úgy érzem, hogy a cigánytelepek problémájának megoldására bőven elég volna néhány kritikus helyen megfelelő rendőri biztosítás és jelenlét.. és néhány ezer rendőr kiképzése/fizetése igazán nem nagy ár ezeknek az embereknek az okozott kárához képest.. a bal oldali kormány legnagyobb bűne, hogy nem nem építette ki a bűnözés ellen sem a jogi, sem a rendőségi hátteret, a cigányokat "védi".. nem értem, miért jó nekik, hogy miattuk fasizálódnak szegény jámbor honpolgárok.

4. Az megint egy jó kérdés, hogy a törvényszegés és a törvénytelenség ellen miért úgy lépnek egyesek, hogy árpádsávot tetováltatnak a karjukra, és egyenruhában masíroznak.. egyébként biztos szórakoztató dolog a fasizmus, és az Echo tévések is feltehetőleg nagyon élvezik.. én nem fogom élvezni, amikor ezek a hülyék úgy fognak parancsolni majd, mint annó Rákosi Mátyás, de igyekszem elmenekülni addig.

.szali 2009.12.11. 21:05:51

Ez a cikk már a százötvenhetedik, ami összemossa a Fideszt az efféle jobbikosokkal. Jön az Adolfviktor, aztán kiirtja a magukfajtákat. Még mit nem...

S. Annyi 2009.12.11. 21:07:56

Náczistarasszista faszistacsúnyacsúnya Echo tévé! Dádá!

NightmareDominator 2009.12.11. 21:18:14

Tartós Béka 2009.12.11. 15:16:32

Kedves posztoló, miért hazudsz?
Tóth Gy. EGY SZÓVAL SEM EMLÍTETTE, hogy az illető cigány lett volna.
Így a posztod kiindulópontja már önmagában egy óriási hazugság. Visszaélsz azzal, hogy még nem tölthető le az adás, így mire kikerül a netre, addigra mindenki elfelejti megnézni, hogy ellenőrizze az állításodat.

A többiek kedvéért ismétlem: A POSZTOLÓ HAZUDIK.

PONTOSAN! Én is láttam a műsört és valóban nem mondott ilyet!!! Ha valakik csúsztatnak, azok ti vagytok! Remélem érzitek hogy, közel a vesztetek!

Eppúr 2009.12.11. 21:47:54

A posztíró beteg. Ez a magánügye, de az nem, hogy itt hazudozik, és mocskolódik, összemos, vagy, ha ezek túl magyarul hangzanak neki, akkor diverzionál, szubverzál, szubminál és destruktívan rombol.

BISMARCK 2009.12.11. 21:52:37

Jéé, télleg hazudik, cigányról szó sincs. A felolvasott szövegben sincs semmi borzasztó.

hoseman 2009.12.11. 22:03:36

kedves posztoló! lófaszt abba a liberális hiperkorrekt picsádba! Egyre kevesebben vagytok ezzel a hozzáállással! Ép elméjű embert már nem hat meg a hülye szöveged. Ez a baszott iromány is fordítva sült el tE szerencsétlen marha:)))

Szűtté mamá? Szűjjé! 2009.12.11. 22:19:33

Csak kérdezem a blog szerkesztőjétől: HirTv-t szoktál nézni?

hapcika 2009.12.11. 22:24:35

@hoseman: Ha idegbeteg vagy kezeltesd magad. A posztolónak miért ne lehetne véleménye? Ki vagy te, hogy megtiltsd neki? Látom kulturáltságban eljutottál a gyökerekig, vagy csak szimplán tuskó maradtál?

dtk74 2009.12.11. 22:34:52

Az Echo-t már marasztalta el az ORTT függetlennek mondott, de bizonyíthatóan elfogult, félrevezető tájékoztatásért. Ilyen mással kis hazánkban még nem történt.
www.hirszerzo.hu/cikk.elfogult_az_echo_tv_150_ezret_fizet.113485.html
Más. A gárdisták nem rabolnak ki embereket,az igaz. Ez jó. Az már kevésbé, hogy csak csapatosan, és hangosan bátrak. Erősen emlékeztetnek a múltból egy barna inges mozgalomra, a jelenből pedig egy barna bőrű népcsoport antiszociális részére. Úgy akarnak jobbak lenni, hogy olyanokká válnak, mint akiket elítélnek?

hoseman 2009.12.11. 22:35:17

@hapcika: mondataidnak hihetetlen ereje van!!
Kezeltetni fogom magam!
A posztolónak véleménye? Lehet bizony,de még mennyire!!
Nem vagyok én senki:(
Gyökerekig is eljutottam,de tuskó is maradtam.
durva mi?..

dtk74 2009.12.11. 22:37:11

Jut eszembe, lehetne az új egyenruha (gondolom lesz ilyen) barna. Jobban elvegyülhetnének, és PR értéke is lenne (SA) a színválasztásnak. A fekete olyan SS-eses, arra még nem érett meg választott politikai oldaluk szavazóközönsége.

GMT+ 2009.12.11. 22:40:01

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
65 éve a nácizmus következménye a kommunizmus lett! Kell ide újra nácizmus?? Marhára nem! Köszi!

Én NEM érzem a vesztemet, mert nem a bal oldalra szavaztam! Én Magyarország vesztét érzem, mert ezek a szélsőséges náci jobbikosok el akarják törölni az egész országot és a saját önző akaratukat akarják érvényesíteni.
A következő kormány nem tűrheti meg a szélsőséges kisebbséget maga körül! Ha fontos nekik ez az ország egy kicsit is, akkor megőrzik a demokráciát és a békét!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

lavór 2009.12.11. 23:02:59

Ha zavar, nem nézed. Tudod, elkapcsolsz, vagy kikakpcsolsz. :)

targitaosz 2009.12.11. 23:28:30

Tóth Gy. László egy szóval nem érintette az inzultáló származását, így nyugodtan mondhatjuk, hogy etnográfus egyszerűen hazudott. Hazudott, mert a „cigányozás” nélkül nem is lett volna érdekes Tóth Gy. László mondandója. A magukfajtáknak, ahogy a blogíró magát azonosította, mára már csak egy témájuk, de inkább csak pótcselekvésük maradt. Nincs más eszközük. Legnagyobb bánatukra azonban már a szélsőségezés, a folyamatos náciveszély emlegetése is elkopott, max. a saját hardcore csapatuk ingerküszöbéig ér el. Rajtuk kívül senkit nem érdekel már e hazában. Ha az emberek idegenkednek, félnek valamitől ma Magyarországon, az épp az, amit ezek a magukfajták képviselnek itthon. Félnek a csalások folytatásától, a trükkök százaitól, a további mutyiktól. Attól, hogy még a maradékot is ellopják az országban, vagy hogy valahogy mégis hatalmon maradnak Április után….

De nem fognak!

Szégyen, hogy a néprajz szakemberének tartja magát a blogíró. Gondolom nem magyar etnográfus.

gande 2009.12.12. 02:27:55

@Droidfigyelő:

ha te sem nézed, honnan tudod, hogy szar?

gande 2009.12.12. 02:32:48

@VRbagoly:

végre valaki, aki képes differenciáltan gondolkodni. nagyon jól összefoglaltad! :)

hapcika 2009.12.12. 07:19:38

@hoseman: Tudod a kulturáltság alapkövetelmény az embereknél, csak nálad nem. Erre hívtal fel a becses figyelmedet. A fiatalokat meg lehet ismerni trágár beszédjükről.

hapcika 2009.12.12. 07:23:29

@GMT+: A komcsi uralom 1917 óta van. A nácizmust 1925 óta próbálta elterjeszteni Hitler. Ne kavarj.

Bobby Baccala 2009.12.12. 16:14:05

@ZX:

akkor elég halmozottan hátrányos helyzetű vagy ha téged mindenki betalál :D

val 2009.12.13. 18:34:38

Juhuhuhj de szánalmas ez a fröcsögés. LOLLLLOOOOl

Ezt tedd be a végére:

"Orbán Viktor nyilvánvalóan rasszista. Egyébként meg egy büdös cigány."

nyg 2009.12.14. 07:34:05

Ez egy ostoba poszt. Mindenkinek joga van saját identitásához, Tóth Gy. Lászlónak is. Aki ezt elvitatja, az nem demokrata, vagy paranoiás. Ezek után kiváncsi lennék a szerző önmeghatározására.

tamasu 2009.12.19. 14:51:52

@statez: Elfeledkeztek arról, hogy Tóth Gy. Lászlóból úgy vérzik a tehetségtelenség, mint kevesekből. Nagy szánalommal és együtérézzsel kellene figyelni a mindenhonnan kikopott, optikailag is gyalázatosan kinéző embert. A kisebbségi érzést róla írhatta volna Freud. Bármit mond, azt egy szexuálproletár mondja. Imádkozzatok érte.
süti beállítások módosítása